Kommunikationsstrategi
Det er ok at have sat fodboldholdet sammen og har trænet dem godt, men hvis der ikke er en strategisk plan, så kan det nogle gange være lige meget hvad man gør – så er det rent held at man skaber resultater.
Mål
At gøre deltagerne bevidste om hvad en strategi er, skal og hvordan den bruges. At sætte deltagerne i stand til at vurdere hvor de man gøre en indsats og hvilke forventninger skal de sætte for deres egen virksomhed.
Indhold
Definition af en strategi og eksempler på kommunikationsstrategier gennemgås og diskuteres.
Det bedste er hvis I er midt i en proces eller har eksisterende materiale vi kan tage udgangspunkt i og arbejde med.
Mulighederne og begrænsninger i kommunikation gennemgås i forbindelse med I udarbejder eksempler på strategier – enten ud fra cases eller jeres eget materiale. Strategier kan være store eller små. Det vigtige er at de er klare og handlingsorienterede.
Målgruppe
Virksomheder der ønsker at udarbejde en strategi for deres kommunikation, vil styrke deres eksisterende strategi eller mangler rådgivning og inspiration til hvordan politikker og strategier kan udarbejdes eller bringes i samspil.
Form
- Inspirationsforedrag af 1 tim
- workshop af 3-4 timer
- heldagskursus /-kurser.
- Få et tilbud
Kontakt ELKAN for et konkret tilbud.