Ydelser

Make organizations and the people in them thrive

Analyser

Udvikling

Samtaler

Analyser
Transformation • Modenhed • Kultur
Undersøgelser og afrapportering til ledelse og medarbejdere, der beskriver indsatser og afklaring af behov og nødvendige handlinger.
Udvikling
Implementering • Change Management • Innvation • Forandringer
Med ro hjælper vi med at skabe retning med afprøvede, internationale metoder og processer, der sikrer inddragelse fra start og deltagende udvikling, der skaber engagement, motivation og energi.
Samtaler
Individuelle • Teams • Afdelinger • Grupper
Vi er eksperter i samtaler til individuel udvikling af ledere, til at styrke teams og skabe samarbejde og commitment. Til processer ved sammenlægning af afdelinger, hvor der skal skabes følgeskab og fælles kultur eller til grupper.

Samtaler er betydningsfulde møder med andre mennesker, der kan ændre vores forståelser, indsigter og adfærd.

Analyser

Analyser skal gennemføres med valide metoder for at give pålidelige fortolkninger, der kan bruges i praksis.

Bliv ikke efterladt med en rapport men få hjælp undervejs i forandringsprocessen og implementering. Ny adfærd og nye reaktioner, giver nye forståelser og nye beslutninger. Derfor er vi med hele vejen i mål.

Forandring

Er jeres strategi et kort eller en plan? Eller er strategi en måde at arbejde på?

Forandringer kræver det sidste, fordi landskabet hver dag slår landkortet. Vi gør strategi til en måde at arbejde på, der involverer hele organisationen og skaber energi, line of sight og positivt samarbejde.

Baseret på dokumenterede resultater og metoder fra vores belgiske samarbejdspartner, Convidencia

Individuelle

Individuelle samtaler er et vigtigt rum for især ledere, der kan stå ensomme eller i tvivl om store spørgsmål eller svære situationer. Vi er eksperter i at hjælpe ledere og styrke deres lederskab i kraft af samtaler.

For medarbejdere går stress desværre igen som emne. 35.000 personer er hver dag sygemeldt med stress – svarende til 1,5 mio. fraværsdage om året. Vi har dokumenteret sænket sygefravær, løst konflikter mellem afdelinger og skabt bedre psykisk arbejdsmiljø.

Om det er individuelle samtaler, teams, grupper eller afdelinger: Når det komplekse udfoldes i samtalen, bliver problemet oftest enkelt.

Kultur

Kulturanalyser er et redskab i strategiske beslutninger og implementering. De fleste projekter lykkes i udførelse, men fejler i drift og primært fordi organisationens hverdag og kultur ikke er tænkt ind.

Få et klart blik for jeres kultur og den ledelse det kræver at lykkes med drift og den strategiske transformation I står i.

Implementering

Er implementering en slutfase i jeres projekter eller begynder implementeringen, når nogen får tanken?

Implementering skabes gennem vedvarende agile processer, der sikrer forankring af forandringsprocesser fra start. Lær processerne der sikrer, at I ikke længere skal høre på at 70 % af alle projekter fejler.

Konflikter

Få hjælp til at løse konflikter og få genskabt dialog og samarbejde. Konflikter er opslidende og krævende, de sætter organisationen i stå og hæmmer udvikling og samarbejde. De leder ofte til at parter skilles med store omkostninger og nogle konflikter kan bo i organisationen i årevis, hvis de ikke bliver løst.

Gennem en klar proces, styring og samtaler kan konflikter løses.

Modenhed

Har I den organisatoriske modenhed, der matcher jeres initiativer? Eller er organisationen ude af sync? Det kan hæmme effekten af strategiske indsatser og projekter.

Med få, enkle spørgsmål og indsamling af data får I overblik over hvad der fremmer og hæmmer organisationens udvikling og et klart billede af de vigtigste initiativer.

Innovation

Er brok og kritik et udtryk for ansvarlighed? Eller modstand? Hvordan skaber man gennemsigtighed i beslutninger uden at have rum reserveret til ledere, der bliver afskåret fra vigtige input?

En bæredygtig og vital organisation har et løbende fokus på innovation og udvikling. Vi hjælper med at prioritere og specificere behovet for udvikling i forretningen og organisationen, hos ledelsen og medarbejdere.

Samarbejde

Er samarbejde i et team, grupper eller mellem afdelinger regler I har skrevet ned eller en indsigt i hvordan man skaber processer, der sikrer samarbejde, koordinering, ansvarsfordeling og adfærd?

Vi tror på det sidste. Samarbejde sker gennem træning og læring, hvor psykologisk tryghed er et resultat af indsatser og organisatorisk tryghed opnås gennem indsigt og processer.

Få hjælp til at skabe en vedvarende samarbejdskultur.

Kontakt